Kontakt och öppettider

Vanliga frågor

Här har vi sammanställt vanliga frågorna med svar. Hittar du inte svaret på din fråga är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare: bokning@malmoopera.se

Avvikande öppettider

Följande dagar har biljettkassan stängt, och det gäller mail, telefon och biljettkassan i foajén. Undantag gäller vid föreställning. Då är biljettkassan i foajén öppen 2 timmar innan föreställningsstart för att hantera ärenden kopplade till kvällens föreställning.   

Torsdagen 9 maj 
Torsdagen 6 juni

Biljettbokningens ordinarie öppettider

Biljettkassan i foajén
Tors-fre: kl 15.00–18.00

Telefonbokningen
Tel: 040-20 85 00
Tis-fre: öppet kl 12.00–14.00,

Mejl: bokning@malmoopera.se

Växel

(ej biljettrelaterade frågor eller föreställningsfrågor)

Ring Malmö Operas växel om du behöver övrig information. Mindre brådskande ärenden kan du maila till oss, så svarar vi så snart vi kan.
Mejl: servicecenter@malmoopera.se
Tel: 040-20 84 00

Foajéns öppettider

Foajén öppnar två timmar innan en föreställning på Storan. Vid konserter och arrangemang i övre foajén öppnar vi dörrarna en timme innan. 

Operagrillen

Öppet luncher tis–fre kl 11.30–14.00
Kvällar och helger öppet i samband med föreställningar på Storan.
Avvikelser kan förekomma.
För frågor kontakta:
Mejl: operagrillen@malmoopera.se
Tel: 040-20 84 37
Boka bord

Företagskontakt

Har du frågor om grupp- eller lokalbokning kontakta: 
foretag@malmoopera.se